آریا بارون

ساندویچ پانل مرغداری

ساخت مرغداری با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل مرغداری چیست و چه کاربردی دارد؟ چرا استفاده از ساندویچ پانل ها در مرغداری ها اهمیت دارند؟ امروزه به دلایلی از جمله گرانی و مضرات گوشت قرمز، تقاضا برای استفاده از گوشت مرغ افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل، افراد و سازمان های مختلفی اقدام به ساخت مرغداری و پرورش گوشت مرغ و تخم مرغ کرده اند. البته باید بدانید که ساخت و نگهداری از مرغداری، چندان ساده نیست.

به عنوان مثال یکی از مشکلاتی که مرغداران با آن مواجه هستند، حفظ سلامت و جان مرغ ها است. در زمستان به دلیل سرمای شدید و در تابستان به دلیل گرمای شدید، جان مرغ ها و جوجه ها به خطر می افتد. به همین  دلیل، از وسایل سرمایشی و گرمایشی برای حفظ دمای مناسب برای نگهداری از جوجه ها و مرغ ها استفاده می کنند. 

استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی، مستلزم صرف هزینه های بسیاری است. اگر برای ساخت مرغداری از سازه های مناسبی استفاده نشود، موجب اتلاف انرژی زیادی می شود. ساندویچ پانل ها، سازه هایی هستند که از یک لایه عایق درونی (پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه و…) که میان دو لایه فلزی قرار گرفته است؛ تشکیل می شود. یکی از ویژگی های ساندویچ پانل ها، عایق بودن آنها است. خاصیت عایق بودن ساندویچ پانل ها، مانع از هدر رفت انرژی تولید شده در داخل سازه ها می شود. به همین دلیل اگر مرغدارید و یا قصد ساخت مرغداری را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ساندویچ پانل مرغداری است.

یکی از برند های فعال در زمینه ساخت و تولید ساندویچ پانل، آریا بارون است. این برند، در طی سالها فعالیت خود در زمینه ساخت انواع ساندویچ پانل ها، این سازه ها را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کند. کیفیت ساندویچ پانل های آریا بارون، قابلیت رقابت با بازارهای خارجی را دارند. به همین دلیل، سالانه تعداد زیادی از پنل ساندویچ های آریا بارون توس به کشورهای همسایه ایران و کشور های اروپایی صادر می شود. 

  ساخت کارخانجات پوشک

قیمت ساندویچ پانل مرغداری

قیمت ساندویچ پانل مرغداری
خرید ساندویچ پانل مرغداری از آریا بابارون توس

قیمت ساندویچ پانل مرغداری نیز مانند سایر ساندویچ پانل ها، بسیار متغیر است. به همین دلیل، نمی توان لیست قیمت مشخصی برای ساندویچ پانل مرغداری ارائه داد. فاکتورهای متعددی بر قیمت ساندویچ پانل مرغداری تاثیر می گذارند. در ادامه تعدادی از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل مرغداری بیان می شود. 

  • جنس ورقه
  • عرض ساندویچ پانل مرغداری
  • نوع عایق
  • ضخامت عایق
  • سقفی یا دیواری بودن ساندویچ پانل مرغداری
  • ضخامت ورقه ها
  • نوسانات ارزی
  • نوع متریال 
  • میزان کیفیت متریال 
  • دانسیته عایق
  • متراژ مورد نیاز

نتیجه گیری

از اهمیت استفاده از ساندویچ پانل در مرغداری ها مطلع هستید؟ ساندویچ پانل ها، سازه هایی با ویژگی های متعدد و منحصر به فردی هستند. از جمله ویژگی های ساندویچ پانل ها می توان به ارزان قیمت بودن، عایق بودن، وزن سبک، مقاومت و استقامت بالا و… اشاره کرد. استفاده از ساندویچ پانل مرغداری، می تواند در هزینه های مالی شما صرفه جویی کند و مانع از هدر رفت انرژی شود.

همچنین ساندویچ پانل ها، استقامت سازه ها را افزایش داده و مرغداری شما را در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله محافظت می کند. همانطور که گفته شد، این سازه ویژگی های متعددی دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما، ساندویچ پانل مرغداری است. 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *