آریا بارون

کانکس دو قلو و چند قلو

کانکس مدل دو قلو و چند قلو

کانکس های دو قلو و چند قلو با چه هدفی ساخته می شوند؟ همانطور که از نام این کانکس ها مشخص است، کانکس های مولار از به هم پیوستن دو یا چند کانکس به یکدیگر ساخته می شوند. این نوع از کانکس ها، تنها یکی از انواع کانکس ها بوده و این محصول پرکاربرد در انواع و اقسام مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. 

تولید کنندگان، متراژ و ابعاد کانکس ها را بر اساس نیاز مشتری تعیین می کنند. تعدادی از متقاضیان تمایل دارند تا کانکس هایی با متراژ بالا در یک مکان خریداری کنند. بر اساس استاندارد ساخت کانکس ها، نمی توان یک کانکس را با ابعاد زیاد تولید کرد. به همین دلیل تولید کنندگان چندین کانکس های مولار را تولید می کنند.ب

کانکس های مولار با اهداف گوناگونی مانند کانکس های مولار مدارس، کانکس های  مولار اتاق جلسات، کانکس خوابگاهی، کانکس اداری و… ساخته می شوند. به همین دلیل بسته به نیاز کانکس، امکانات مورد نیاز در آن تعبیه می شود. در واقع امکانات کانکس های دو قلو با یکدیگر متفاوت است. 

خرید کانکس های دو قلو در مقایسه با چند کانکس به صرفه تر بوده و فضای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به همین دلیل خریداران اکثرا تمایل دارند تا کانکس های مولار را خریداری کنند. 

قیمت و خرید کانکس دو قلو و چند قلو

فاکتورهای مختلفی بر قیمت کانکس های دو قلو و چند قلو تاثیر گذار است. فاکتورهایی مانند اندازه، ابعاد، جنس، برند، کیفیت، دو قلو یا چند قلو بودن و… بر تعرفه کانکس های دو قلو و چند قلو تاثیر گذار است. همانطور که گفته شد یکی از این فاکتورها، اندازه و ابعاد کانکس است. کانکس ها، سازه های مدرنی هستند که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. از آنجا که کانکس ها ابعاد و اندازه مشخصی ندارند، در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی برای این سازه ها مشخص کرد. 

  کانکس سقف قوس دار

یکی دیگر از فاکتورهایی که بر قیمت کانکس های دو قلو و چند قلو تاثیر می گذارد، نوع طراحی و جنس آن است. کانکس ها می توانند از متریال های مختلفی مانند ساندویچ پانل ساخته شوند. به همین دلیل جنس و متریال مورد استفاده در کانکس ها، عامل دیگری است که بر قیمت کانکس ها تاثیر می گذارد.

خرید کانکس دو قلو

به دلیل تعدد متغیر های تاثیر گذار بر قیمت و تعرفه کانکس ها، نمی توان قیمت مشخصی برای این سازه های مدرن تعیین کرد. اگر قصد خرید کانکس های دو قلو و چند قلو را دارید، می توانید به مراکز فروش این سازه ها مراجعه کرده و کانکس مورد نظرتان را خریداری نمایید. البته می توانید این سازه ها را از فروشگاه های اینترنتی نیز خریداری کنید. 

یکی دیگر از معیارهایی که بر قیمت کانکس های دو قلو یا چند قلو تاثیر می گذارد، برند تولید کننده است. به میزانی که برند تولید کننده محبوبیت و شهرت بیشتری داشته باشد، آن برند محصولات خود را با قیمت های بالاتری به بازار عرضه می کند. 

کیفیت ، یکی دیگر از فاکتورهایی است که بر تعرفه کانکس های مولار تاثیر می گذارد. کاملا طبیعی است که به میزانی که کیفیت و مرغوبیت کانکس ها بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.  

کاربرد کانکس دو قلو و چند قلو

کانکس های دو قلو و چند قلو می توانند کاربرد های گسترده ای داشته باشند. انواع کاربری های کانکس های مدولار عبارتند از:

  • کانکس مدولار مسکونی
  • کانکس مدولار ویلایی
  • کانکس مدولار مدرسه
  • کانکس مدولار کارگاهی
  • کانکس مدولار اداری و…
  کانکس قابل گسترش چیست؟

امکانات کانکس دو قلو و چند قلو

کانکس های مدولار چه امکاناتی را در اختیار کاربر می گذارند ؟ این سوال، تنها یکی از سوالاتی که معمولا از کارشناسان فروش کانکس های مدولار پرسیده می شود. این نوع از کانکس ها می توانند امکانات مختلفی داشته و کاربری های مختلفی نیز داشته باشند. تعدادی از امکانات کانکس های دو قلو و چند قلو شامل موارد زیر است. 

امکانات کانکس دو قلو
  • کانکس های مدولار در پشت بام خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مناطقی وجود دارند که دارای آب و هوای خاص هستند. این آب و هوای خاص باعث می شود تا نتوان در این مناطق خانه هایی به شیوه سنتی ساخت. به همین دلیل در این مناطق از کانکس های مدولار برای کاربری های مختلف استفاده می شود. 
  • در باغ ها و مناطق مسکونی کانکس های مدولار مورد استفاده قرار می گیرند.
  • می توان از کانکس های مدولار به عنوان کمپ اداری در بیابان ها و معادن استفاده کرد.
  • کانکس های مدولار امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، اتاق و… دارند.

 مزایای کانکس دو قلو و چند قلو

این سازه های پیش ساخته ، دارای مزایای بسیاری هستند. این مزایای گسترده سبب شده است تا کاربردهای گسترده ای داشته باشند. مزایای کانکس های دو قلو و چند قلو عبارتند از:

  • سرعت بالا ساخت و نصب کانکس های دو قلو و چند قلو
  • اقتصادی و به صرفه بودن 
  • تولید این کانکس ها در ابعاد و اندازه های مختلف
  • قابلیت تفکیک کانکس
  • کاربردهای مختلف (مسکونی، ادارای، ویلایی و…)
  • در اختیار گذاشتن فضای زیاد (ابعاد زیاد)
  کانکس کارگری

آریا بارون توس تولید کننده انواع فراورده های نوین ساختمانی است. این شرکت با ارائه بالاترین کیفیت محصولات به شما خریدی خوب را تضمین میدهد. برای درخواست مشاوره خرید انواع محصولات میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *