آریا بارون

یراق‌آلات درب سردخانه

تولید یراق‌آلات درب سردخانه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به درب‌های سردخانه‌های یراق‌آلات استفاده شده در آن است. انواع یراق‌آلات بکار رفته در بخش‌های مختلف و نیز درب‌ سردخانه بسیار متفاوت و از جنس‌های گوناگون است. این موارد متناسب با میزان استفاده و در معرض مواد یا هر نوع دما انتخاب و استفاده می‌گردد.

نصب یراق‌آلات درب سردخانه

 در نصب درب نیاز به نصب یراق‌آلات به همراه اتصالات درب است. لولاها، ریل، قفل، دستگیره و دیگر اتصالات موردنیاز در نصب درب سردخانه است. تمامی یراق‌آلات موردنیاز در نصب درب دارای تنوع و جنس‌های مختلف برای دستگاه‌ها هستند. هدف از استفاده از بهترین جنس در یراق‌آلات برای به‌حداقل‌رساندن نشتی و یا فرسودگی در طولانی‌مدت است. هر بخش از یراق‌آلات استفاده شده در دستگاه‌ها وظیفه‌ای بر عهده دارد که باید از یراق‌آلات با جنسی استفاده شود تا بیشترین عمر مفید را برای دستگاه داشته باشد.

لولاهای درب که محل اتصال درب به بدنه دستگاه است. باید از یراق‌آلات خوب و متناسب با استفاده دستگاه انتخاب شود. زیرا باید توان نگهداری بار و وزن درب را در ساعات مختلف و در شرایط متفاوت را داشته باشد.

یراق آلات درب سردخانه

در انواع محفظه‌های ساخته شده توسط شرکت آریا بارون با توجه به کاربرد و نیز حجم درب قفل مخصوص از میان انواع یراق‌آلات انتخاب و مورداستفاده قرار می‌گیرد. انواع قفل‌های قابل‌استفاده به‌صورت قفل دستگیره‌ای، اهرمی، کشویی، کلنگی و ریلی است. یکی از محبوب‌ترین انواع قفل می‌توان به مدل ریلی آن اشاره کرد. این مدل نیز باید از یراق‌آلات متفاوت و متناسب با ریل استفاده شده باشد.

بخش دیگر متفاوت در درب وجود دستگیره درب است. این دستگیره‌ها با یراق‌آلاتی که با ویژگی‌های و انواع متنوع ارائه شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

  انواع درب سردخانه‌ ای

موارد استفاده از یراق آلات در دربهای سرد خانه

استفاده از یراق‌آلات با استاندارد بالا در شرکت آریا بارون باعث افزایش اطمینان و فروش انواع درب سردخانه است. این امر علاوه بر حفظ استاندارد باعث افزایش طول عمر و نیز زیبا شدن درب‌ها دارد. یراق‌آلات استفاده شده در درب سردخانه امکان ریگلاژ و تنظیمات در جهات مختلف را برای شرکت فراهم نموده است. شرکت آریا بارون با طراحی و استفاده از یراق‌آلات استاندارد و مناسب باعث شده است که متناسب با فضا و محیط مورداستفاده از جنس استنلس و یا پلاستیک فشرده بهره برده است.

نکات مهم حین استفاده از یراق آلات سرخانه

نکته بسیار مهم در نظر گرفته شده در ساخت درب سردخانه‌ها موارد استفاده از محیط آن است که بر جنس یراق‌آلات نیز تأثیرگذار است. شرکت آریا بارون این نکات را در طراحی و ساخت و نیز استفاده از یراق‌آلات در نظر داشته و محصول نهایی را تحویل مشتری می‌دهد. بخش دیگری که شرکت برای ساخت به شما پیشنهاد خواهد داد انتخاب از میان انواع یراق‌آلات مختلف است که در ساخت برای دستگاه و یا محفظه‌ها ارائه می‌گردد. اما باید به این نکته توجه نمود در تمامی این موارد رعایت استاندارد و ایمنی محصولات برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. اولویت رعایت و حفظ استانداردها و بعد ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *