آریا بارون

ساخت کارخانجات پوشک

کارخانه پوشاک با ساندویچ پانل

ساخت کارخانجات پوشک چه مزایایی دارد؟ آیا کارخانجات پوشک با ساندویچ پانل امکان‌پذیر است؟ قیمت این نوع ساندویچ پانل‌ها در ساخت کارخانجات چقدر است؟

اول‌ازهمه باید بگوییم که ساخت کارخانجات پوشک با ساندویچ پانل امکان‌پذیر خواهد بود و از مصالح نوین با و ویژگی‌های خاصی ساخته می‌شود. با این روش شما می‌توانید سرمایه‌گذاری مناسبی داشته باشید و بیشتر سازندگان برای ساخت کارگاه‌ها و کارخانجات به پانل‌ها روی آورده‌اند.

باتوجه‌به اینکه صنایع پوشک برای کودکان و نوزادان و دیگر موارد مصرف آن از حساسیت بالایی برخوردار است باید محیط تولید آنها ایمن و از نظر خط تولید و بهداشت کاملاً مناسب باشد. تولید پوشک و ساخت کارخانجات نیز در کشورمان می‌تواند به خودکفا شدن و رشد اقتصادی کمک شایانی کند.

ساخت کارخانجات پوشک با ساندویچ پانل چه مزایایی دارد؟

استفاده از ساندویچ پانل برای ساخت کارخانجات پوشک مزایای زیادی خواهد داشت که در این بخش به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد:

  • سبک‌سازی سازه و ساختمان
  • سرعت بالا در هنگام اجرا
  • داشتن عایق حرارتی برودتی و صوتی
  • انعطاف‌پذیری در معماری آن
  • صرف هزینه کمتر

در این روش با حذف مصالح سنتی زیان‌آور مانند سیمان و ایمن بودن آن در برابر زلزله، برگشت‌پذیر بدون مصالح و کاهش ضایعات از دیگر مزایای آن است. همچنین داشتن تنوع بالا و طراحی‌های زیبای آن باعث جذب بیشتر برای ساخت آن می‌شود.

چرا از ساندویچ پانل در ساخت کارخانجات پوشک استفاده می‌شود؟

در ساندویچ پانل از مصالح و مواد نوین استفاده می‌شود که کاربرد بسیاری دارد. این مصالح با ساختاری سه‌لایه که دولایه بیرونی آن از ورق فلزی و لایه میانی از فوم عایق تشکیل شده است. این ساندویچ پانل‌ها از پشم سنگ، فوم پلی‌یورتان و دیگر مواد ساخته شده‌اند. لایه بیرونی آن نیز از ورقه‌ای فلزی مانند گالوانیزه و آلو زینک بوده که بر اساس نوع کاربرد آن ساخته خواهد شد.

  ساندویچ پانل مرغداری

این ساندویچ پانل‌ها به دو نوع ساندویچ پانل دیواری وساندویچ پانل سقفی تقسیم‌بندی می‌شوند که دسته‌بندی دیگر آنها نیز از روی مواد سازنده آن است. در کارخانه‌هایی مانند ایران‌خودرو می‌توانید ساخت این نوع ساندویچ پانل‌ها را مشاهده کنید. امروزه به علت رشد سریع جمعیت شهرنشینی توسعه پیدا کرده و نیاز به محصولات داخلی و خودکفایی روبه روز در حال افزایش است. در این میان نیز ساخت کارخانجات با ساندویچ پانل به یک نیاز ضروری تبدیل شده و علاوه بر مزایایی که به آن اشاره کردیم این روش در برابر نفوذ حشرات و جریان هوا از خود مقاومت نشان می‌دهد و همچنین قابل شستشو خواهد بود.

ساخت کارخانجات پوشک با ساندویچ پانل

کارخانجات تولید پوشک را اگر با ساندویچ پانل بسازند اولین گام برای رسیدن به خودکفایی را برخواهید داشت و به پایین آمدن قیمت پوشک کمک خواهید کرد که این روزها دغدغه بیشتر خانواده‌های ایرانی است. پس استفاده از ساندویچ پانل از نظر فنی برای تولید پوشک و ایجاد خط تولید در ارتباط مستقیم خواهد بود. در این مطلب ما به مزایا و ویژگی‌ها و انواع آن در ساخت کارخانجات پوشک اشاره کردیم.

این سازه باکیفیت که مقاومت بالایی هم دارد برای متریال‌های ساختمانی هم مورداستفاده قرار می‌گیرد که نسبت به سایر مصالح سنتی از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده و کاربردهای زیادی هم دارد. برای مشاوره خرید ساندویچ پانل مناسب برای ساخت کارخانه پوشک میتوانید از آریا بارون توس مشاوره بگیرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *