آریا بارون

شرکت تولید کننده درب سردخانه

شرکت ساخت درب سردخانه

سردخانه ها مکان هایی هستند که در آن ها میوه، سبزی، دارو و… نگهداری می شوند. کاملا طبیعی است برای آنکه این مواد سالم بمانند و مورد استفاده قرار بگیرند نیاز به محیطی سرد و ایزوله شده است. 

 درب سردخانه ها قسمت مهمی در سردخانه ها هستند. این درب ها باعث حفظ و نگهداری انرژی می شوند. اگر این درب ها مناسب نباشند به تجهیزات سردکننده فشار وارد شده و این تجهیزات باید با توان بیشتری کار کنند تا بتوانند دمای محیط را در حد مطلوبی نگهدارند.

این عمل باعث می شود تا هزینه های صرف شده برای سرمایش افزایش پیدا کنند. هم چنین میزان بهره وری این سردخانه نیزکاهش پیدا می کند.

درب های سردخانه در سه نوع لولایی، کشویی و کنترل اتمسفر تولید می شوند. بسته به نوع نیاز و کارکرد هر سردخانه ای از این درب ها استفاده می شود .

از آنجا که درب سردخانه ها نقش بسیار مهم و حیاتی در نگهداری و حفظ هوای سردخانه ها دارند، بسیار مهم است که چه دربی و با چه کیفیتی خریداری کنیم.

شرکت آریا بارون تولید کننده انواع درب های سردخانه با کیفیت بالا است که می تواند به شما در داشتن سردخانه ای مناسب و کارآمد کمک کند و همچنین به دلیل کیفیت بالا باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد.

انواع درب سردخانه

همانطور که گفته شد درب های سردخانه در سه نوع لولایی، کشویی و کنترل اتمسفر تولید می شوند. در ادامه هر یک را بررسی کرده و توضیحی برای هر کدام از آن ها ارائه می دهیم.

  انواع درب سردخانه‌ ای

درب لولایی

درب های لولایی کاملا به صرفه و اقتصادی هستند. این درب ها به دلیل سادگی طرح ارزان قیمت هستند. این درب ها دارای لولاهایی هستند که از طریق این لولا ها باز و بسته می شوند. این درب ها در عین ارزان قیمت بودن معایبی نیز دارند که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. 

این درب ها به دلیل لولایی بودن احتیاج به فضایی دارند که درب به راحت باز و بسته شود. از طرفی در سردخانه هایی که احتیاج به درب های بزرگ است نمی توان از درب های لولایی استفاده کرد؛ زیرا این لولا ها بسیار تحت فشار وزن درب قرار می گیرند.

 همچنین این درب ها در اثر باز و بسته شدن باعث هدر رفت انرژی زیادی می شوند و نمی توان در سردخانه هایی که به کرات باز و بسته می شوند از این درب ها استفاده کرد. زیرا هزینه های سنگینی را در آینده متحمل خواهید شد. در نتیجه باید در هنگام خرید بسیار دقت کنید تا درب مناسبی برای سردخانه خود انتخاب کنید.

درب کشویی

درب های کشویی با نام درب ریلی نیز شناخته می شوند. علت نام گذاری آن ها هم شکل ظاهری این درب ها است. زیرا این درب ها بر روی یک ریل عقب و جلو می شوند. 

این درب ها در هنگام باز و بسته شدن باعث اتلاف انرژی کمتری نسبت به درب های لولایی می شوند. این نوع از درب ها مناسب سردخانه هایی هستند که به دفعات زیاد باز و بسته می شوند. 

هم چنین به دلیل ظاهر این درب ها نیاز به فضای خیلی زیادی برای باز و بسته شدن نیست و در نتیجه می توان در محیط هایی که کوچک هستند از این درب ها استفاده کرد. 

  درب‌های بدون قاب و درب‌های با فریم آلومینیوم درب سردخانه

درب کنترل اتمسفر

بعضی از مواد مانند میوه ها، سبزیجات و برخی از داروها و… باید در سردخانه ها نگهداری شوند؛ تا مقدار اکسیژنی که در معرض این مواد قرار می گیرد کنترل شود. زیرا این مواد به اکسیژن بسیار حساس هستند و برای حفظ و نگهداری آن ها نیاز به سردخانه های مناسب است. 

ظاهر این درب ها همانند درب های ریلی بوده و همچنین دارای درزگیر های خاصی هستند. این مواد به قدری به اکسیژن حساس هستند که برای نگهداری از آن ها از گاز هایی مانند کربن دی اکسید نیز استفاده می شود.

بهترین تولید کننده درب سردخانه

آریا بارون برندی است که جزء تولید کننده های برتر درب های سردخانه شناخته می شود. این کارخانه تمام تلاش خود را کرده تا درب های سردخانه را با بهترین طراحی و کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه کند. 

این برند به دلیل داشتن درب های سردخانه با کیفیت بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده است. می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت آریا بارون مراجعه کنید.

در این سایت شماره تماس هایی وجود دارد که می توانید با واحد فروش تماس بگیرید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. برند آریا بارون بسیار خرسند است که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت موجب رضایت مصرف کنندگان شود. 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *