آریا بارون

خرید کانکس ارزان

کانکس ارزان آریا بارون

این روزها به دلیل بالا بودن هزینه‌های زندگی و عدم تطابق دخل و خرج متأسفانه همه به دنبال خریدی ارزان و پرسودتر هستند. البته هر خرید ارزانی به منزله بی کیفیت بودن نیست و عکس آن نیز، هر خرید گران قیمتی به معنی با کیفیت بودن نیست. در کل باید قبل از خرید خم و چم کار دستتون بیاد تا به قول جمله معروف کلاه سرتون نره.

کانکس‌های آماده، تازه و دست دوم نیز مستثنی از این قاعده نیستند و دارای قیمت‌های مختلفی هستند. به طور معمول به دلیل استفاده موقت از این سازه‌ها بیشتر افراد دوست دارند که قیمت زیادی بابت آن نپردازند و کانکس ارزان قیمت خرید کنند. پس به شما توصیه می‌شود با ما همراه باشید تا با خریدی ارزان و آسان بیشتر آشنا شوید.

چطور خریدی ارزان داشته باشیم؟

در ابتدا شما باید یاد بگیرید در هر شرایطی برای هر نوع خریدی و به خصوص خرید کانکس ارزان چطور رفتار کنید و چه اقداماتی انجام دهید.

در ابتدا باید ذهنیت خود را بابت خرید ارزان یعنی خریدی بی کیفت از بین ببرید. زیرا هر خرید ارزانی به منزله خریدی بی‌کیفیت نیست بلکه موفقیتی است که شما در خرید به دست آورده‌اید.

البته در برخی موارد خریدی ارزان درنتیجه سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبردار نیز رخ می‌دهد که باید مراقب این افراد باشید. اگر در زمان مناسب و از فروشنده‌ای قابل اعتماد مانند آریا بارون خرید کنید یعنی خریدی موفقیت آمیز و ارزان داشته‌اید.

کانکس ارزان چیست؟

در برخی مواقع خرید کانکس فقط برای استفاده در مدت زمان بسیار کوتاهی است به همین دلیل لزومی به پرداخت هزینه‌های بسیار زیادی نیست. خرید کانکس ارزان به معنی کانکس فرسوده و بی‌کیفیت نیست.

  کانکس دستگاه عابر بانک (خودپرداز ATM)

شما باید در ابتدا شرایط و نیازهای خود را بررسی کنید تا نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نداشته باشید. دلایل بسیار زیادی برای خرید کانکس ارزان وجود دارند که در زیر به آنها اشاره شده است:

اندازه و سایز کانکس های ارزان 

اندازه و سایز کانکس اولین عاملی است که می‌تواند در قیمت پرداختی شما تأثیر داشته باشد. شما باید ابتدا مشخص کنید کانکس خریداری شده برای چه چیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هرچه متراژ و حجم کانکس شما بزرگتر باشد قاعدتاً باید هزینه بیشتری بپردازید. به همین دلیل شناخت نیازهای خود و مدت زمان استفاده از کانکس می‌تواند در تصمیم شما برای خرید تأثیر داشته باشد.

اندازه و سایز کانکس ارزان برای خرید

هزینه و بودجه شما برای خرید کانکس ارزان

هزینه و بودجه‌ای که برای خرید کانکس درنظر گرفته‌اید نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد. به همین دلیل ابتدا قبل از خرید باید به جیب مبارکتان نگاهی بیندازید سپس اقدام به خرید نمایید.

نوع استفاده شما

حالا شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که نوع استفاده از کانکس چه تآثیری بر خرید ارزان آن دارد. جواب این سؤال نیز پیش ماست. نوع استفاده شما از کانکس یعنی اینکه آن را برای چند مدت، چه کاری و چه جایی می‌خواهید خریداری کنید.

برای مثال در خرید کانکس‌های مسکونی و دائمی نمی‌توان بر خرید کانکس ارزان کفایت کرد. اما بر مواردی همچون کارگاه‌های موقت، سرویس بهداشتی‌های موقت می‌توانید مقداری از کیفیت کار را فدای قیمت آن کنید تا خریدی ارزانتر داشته باشید.

مصالح به کار رفته در کانکس ارزان

کانکس‌های آماده از انواع مصالح‌های فلزی همچون، آهن، فولاد، چوب، پلاستیک، پی وی سی، ساندویچ پانل و … ساخته می‌شوند. هر کدام از آنها نیز دارای قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوتی هستند که باز بنابر استفاده شما می‎توانید از مصالح ارزانتر برای ساخت آن استفاده کنید تا قیمت نهایی شما کمتر باشد.

مصالح به کار رفته

خرید کانکس‌های آماده ارزان

برخی از افراد برای خرید کانکس برای سایز و طراحی خارجی و داخلی آن به صورت سفارشی عمل می‌کنند که هزینه‌ای بیشتری در بر خواهد داشت به همین دلیل توصیه می‌شود برای خرید کانکس ارزان مدلهای اماده و از پیش ساخته را بنابر نیاز خود انتخاب کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری نیز نباشید.

  کانکس (conex) خدمات شهری

میزان امکانات کانکس 

در کانکس‌های مسکونی و ویلایی تمامی امکانات رفاهی همچون یک خانه کامل در آن تعبیه شده است. برای مثال برخی از امکانات رفاهی اضافی می‌توان به تخت خواب، آشپزخانه، کابینت، کمد، سینک ظرفشویی، حفاظ پنجره‌ها، توالت فرنگی، تهویه هوا و … اشاره کرد که در صورت تصمیم به خرید کانکس ارزان قیمت می‌توانید از میزان امکانات رفاهی آن کاهش دهید تا هزینه‌های شما کمتر شود.

میزان امکانات کانکس

خرید کانکس ارزان از آریا بارون

طبق گفته‌های بالا کانکس ارزان فقط به معنای خرید کانکس بی کیفیت نیست بلکه شما می‌توانید با انتخاب صحیح و خرید در زمان مناسب از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

شاید از خود بپرسید که چگونه و از کجا یک کانکس ارزان قیمت و با کیفیت را خریداری کنیم و یا تخصص کافی در شناخت مواد به کار رفته در ساخت کانکس را ندارید.

خوشبختانه آریا بارون توس این کار را برای شما آسان نموده است و با ارائه انواع کانکس‌های آماده و نیمه آماده، ساخته شده از بهترین مصالح و متریال و انعطاف بالای آنها در طراحی و سایز این اطمینان را به شما می‌دهد که بنابر بودجه و سلیقه شما، می‌توانید با خیالی آسوده کانکس ارزان را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

تفاوت کانکس ارزان با کانکس دست دوم

متأسفانه در هر عرصه و صنعتی وجود افراد سودجو و منفعت طلب سبب می‌شوند به راحتی نتوان به هر فروشنده‌ای اعتماد کرد و همواره باید مراقب چنین افرادی بود.

کانکس‌های دست دوم به دلیل طراحی که از قبل داشته‌اند برای شما تنوعی نخواهند داشت و نمی‌توانید به دلخواه آن را طبق نیاز خود انتخاب کنید.

  روش ساخت کانکس ویلایی

همچنین از طرفی میزان کارکرد آن، فرسودگی‌های ایجاد شده، کاهش استحکام و در نهایت به بار آوردن هزینه‌های بیشتر به صرفه نخواهند بود و نمی‌توان آنها را به عنوان کانکس ارزان خرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *