آریا بارون

المنتها درب سردخانه

المنت درب سردخانه

کاربرد المنت برای جلوگیری از احتمال برق‌گرفتگی و نیز جهت انتقال دما در محیط موردنظر یا گرم نگه‌داشتن محیط یا محفظه‌ها است. این دو کاربرد المنت در صنعت بسیار گسترده است از جمله استفاده در درب سردخانه . المنت بر اساس نوع استفاده و میزان گرمایشی آن در اشکال متنوع و متفاوت تولید می‌شود. بر اساس نوع و مورداستفاده المنت‌ها شکل ظاهری‌شان متغیر است، زیرا میزان دمای موردنیاز جهت انتقال برای هر دستگاه و یا محفظه متفاوت است. باید به این نکته اشاره کرد که مورد کاربرد المنت‌ها در صنعت نیز بسیار مهم است زیرا در معرض آب یا هر ماده یا جسمی قرار گیرد باید متناسب با آن طراحی شود.

المنت‌های ساخت ایران در بخش‌های متفاوت بنا بر کاربردهایشان مورداستفاده است. با ساخت المنت در کنار حفظ و ارتقا کیفیت محصولات به استقلال اقتصادی در ایران دست‌یافته‌ایم. آریا بارون المنت‌هایی را برای درب سردخانه‌های خود طراحی و اجرا نموده است که در سیستم سردخانه‌ای از زدن برفک جلوگیری نماید. باید به این نکته اشاره کرد که دمای سردخانه‌ها در برخی از موارد به‌قدری پایین است که این اختلاف دما در زمان استفاده از سردخانه در بخش‌هایی ممکن است باعث یخ زندگی و در نتیجه ازکارافتادن آن بخش شود. نقش المنت‌ها در این ساختار بسیار مهم و موردنیاز است.

المنت‌ها مورداستفاده در صنعت سردخانه‌ای به‌عنوان تبدیل‌کننده حرارتی مورداستفاده است. در زمان باز و بسته‌شدن درب سردخانه و نیز ورود و خروج سرما و گرما، امکان برفک زدن یا یخ‌زدگی درب‌ها وجود خواهد داشت. علت بکار بردن المنت‌ها برای جلوگیری از برفک گذاری درون سردخانه‌ها ونیز جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات دیگر از جمله تراکم بالا و نیز یخ‌زدایی در محیط بسته داخلی است.

  جنس ورق رویه و زیره

طراحی درب سردخانه توسط شرکت آریا بارون به شکل سه‌لایه است و هر بخش آن قسمت‌های برای نصب المنت‌هایی تعبیه شده است. در هر بخش المنت‌های جداگانه‌ای قابل نصب و بهره‌برداری است که مانع از یخ‌زدگی درب و یا برفک زنی مابین درب و دیواره آن می‌شود. در طولانی‌مدت برفک و نیز یخ‌زدگی بخش‌هایی از درب باعث خرابی و نیز عبور هوا می‌گردد. وجود المنت‌ها در بخش‌های مختلف مانع از ایجاد مشکل و یا خرابی در ساختار سردخانه می‌گردد.

طراحی سه‌لایه‌ای درب و وجود المنت‌های بکار رفته در هر بخش به‌صورت مجزا، این فرصت را برای مشتریان فراهم نموده تا در صورت بروز مشکل بخش مشکل‌دار را به‌راحتی تعویض نمایند. این قابلیت بکار رفته در دربهای تولید شده شرکت باعث کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان شده است. زیرا در کنار فروش محصولات شرکت آریا بارون به ارائه خدمات به مشتریان نیز توجه خاصی نشان داده است. شما با خرید از شرکت علاوه بر داشتن یک سردخانه مطابق با تکنولوژی روز می‌توانید از قابل تعمیرات با هزینه کم بهره‌مند شوید. شرکت آریا بارون علاوه بر تمرکز بروی ارائه خدمات خوب به مشتریان، این فرصت را نیز برای خریداران قایل شده است که خودشان به‌راحتی امکان انجام برخی از تعمیرات را با تکنسین‌های خود داشته باشند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *