آریا بارون

کانکس (conex) خدمات شهری

کانکس مدل خدمات شهری

کانکس ها سازه های از پیش ساخته هستند. تاریخچه استفاده از کانکس ها به سال ها قبل بر می گردد. در آن زمان برای داشتن سکونت گاه های موقت از این سازه ها استفاده می شد. اما امروزه استفاده از کانکس های قابل گسترش که این سازه ها کاربرد های دیگری نیز دارند. 

شهرداری و مسئولین شهر به سازه ها و ساختمان هایی برای ارائه خدمات به مردم نیاز دارند. این خدمات شامل میوه و تره بار، عابر بانک ها، پایگاه تزریق واکسن، نگهبانی ها، پمپ بنزین ها، بازیافت زباله ها و … است. با توجه به گستردگی این خدمات، محدودیت زمانی و سایر ویژگی مثبت + کانکس ها کارفرمایان ترجیح می دهند تا از این سازه های مدرن به جای ساختمان های سنتی و قدیمی استفاده کنند. 

کانکس ها شامل انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها خدمات شهری است. این سازه ها با اهداف گوناگونی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه صرفا تعدادی از کاربرد های کانکس نام برده می شود.

  1. کانکس های نگهبانی
  2. کانکس ویلایی
  3. کانکس سرایداری
  4. کانکس سرویس بهداشتی معلولین
  5. کانکس فروشگاهی 
  6. کانکس چرخدار
  7. کانکس خدمات شهری
  8. کانکس کارگاهی
  9. کانس کارگری
  10. کانکس خدمات پزشکی و…

ویژگی های کانکس های خدمات شهری

کانکس ها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که دلیل استفاده گسترده از آن ها است. تنوع در رنگ بندی، جنس و کارایی کانکس ها باعث شده است تا از این خانه های پیش ساخته در جای جای شهر استفاده شود. ویژگی های این ساختمان پیش ساخته را در ادامه بررسی خواهیم کرد. 

  کانکس سرویس بهداشتی معلولین

مقاومت بالا

مقاومت و پایداری کانکس ها بسیار بالا است. معمولا در کانکس ها از مصالح سبک و با کیفیت استفاده می شود. این ویژگی ها در کنار یکدیگر موجب می شود تا در حوادث از جمله بلایای طبیعی احتمال آسیب به انسان ها و بروز سایر خسارات کم تر شود. 

امنیت سازه 

امنیت موضوع بسیار مهمی است. با استفاده از وسایل و ابزارآلاتی همچون دوربین های مدار بسته، در های ضد سرقت، درهای آکاردئونی، کرکره های برقی و … امنیت این سازه های پیش ساخته را افزایش داد. البته باید به این نکته توجه کرد که تا چه میزان امنیت در این سازه ها نیاز است. به عنوان مثال در کانکس های پمپ بنزین ها تعدادی نگهبان وجود دارد که اگر مشکل یا اتفاقی افتاد سریعا اقدام کنند. در نتیجه نیازی به افزایش بیش از حد امنیت در این سازه ها وجود ندارد. 

ساخته شدن در مدت زمان کم

برای ساختن یک ساختمان با روش سنتی مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد. این سازه ها در مدت زمان بسیار کمی ساخته می شوند و به دلیل اینکه تمام اجزاء یک ساختمان در آن قرار دارد به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توان از آن ها استفاده کرد. 

در بسیاری از پروژه ها محدودیت زمانی وجود دارد و لازم است پروژه در اسرع وقت تکمیل شود. در این شرایط کارفرمایان ترجیح می دهند برای اجرای سریع تر خدمات شهری و ارائه خدمات به هم وطنان از این سازه ها استفاده کنند. 

قابلیت ترمیم و بازسازی

یکی دیگر از ویژگی های کانکس ها قابلیت ترمیم و بازسازی سریع آن ها است. این سازه ها هم مانند هر سازه دیگری ممکن است با گذر زمان دچار آسیب شده و آسیب ببیند. می توان با هزینه کم این سازه ها را ترمیم و بازسازی کرد. اما امکان باز سازی سریع با هزینه کم در سازه های سنتی وجود ندارد. 

  کانکس چیست؟

قابلیت جابه جایی

ممکن است در جای دیگری از شهر برای ارائه خدمات نیاز باشد که این کانکس ها جابه جا شوند. کانکس ها سازه هایی هستند که می توان آن ها را جابه جا و به مکان دیگری منتقل کرد. البته نکته مهم این است که جابه جایی کانکس ها با صرف کم ترین زمان و هزینه صورت می گیرد. 

قیمت کانکس های خدمات شهری

قیمت تمام شده سازه های خدمات شهری تحت تاثیر عوامل گوناگونی است. قیمت کانکس ها بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه، نوع مواد استفاده شده در سازه، نوع کانکس، کاربرد کانکس، سلیقه، متراژ و… تغییر می کند. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی برای کانکس خدمات شهرداری ارائه داد. 

همه ما از اخبار ارز و نوسانات قیمت دلار خبر داریم. با نوسانات قیمت دلار و ارز قیمت محصولات به ویژه محصولات وارد شده و خارجی افزایش پیدا خواهد کرد. ممکن است متریال های مورد استفاده شده در کانکس ها از خارج وارد شده باشد در نتیجه با نوسانات قیمت ارز قیمت تمام شده کانکس های خدمات شهری نیز افزایش پیدا خواهد کرد. 

خرید conex خدمات شهری

آریا بارون فعال در زمینه فروش کانکس است. این برند کانکس های تولیدی خود را به سراسر کشور ارسال می کند. می توانید به عنوان مسئول و کارفرما شهرداری از طرق شماره تماس قرار داده شده در این سایت با کارشناسان این برند تماس حاصل کرده و کانکس مورد نظر خود را سفارش دهید. این برند بسیار خرسند است که توانسته با تولید انواع کانکس با کیفیت بالا موجب رضایت مصرف کننده شود. ما در آریا بارون توانایی تولید انواع کانس‌ها را داریم.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

مجله ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *